Uppgift: Lära känna programmet InDesign. Idag har vi haft genomgång på programmet InDesign. Det använder man när man t.ex. ska göra en tidning eller liknande som ska i tryck. 
Vi fick en liten övning där som vi skulle göra för att lära känna programmet lite bättre. Uppgiften var att göra en reklam/annons för en produkt, tjänst eller en upplevelse.
Det var ett roligt program att arbeta i och man kan göra riktigt snygga layouter bara man har tid och fantasi.
   Mitt övningsexemel hittar ni under fliken portfolio-esv.
Picture



Leave a Reply.

    Picture

    Hilda Bergdahl...

    ...heter jag som äger denna sida. Hela hemsidan har vi skaffat genom medieprogrammet som jag går på just nu. Och här på bloggen så är det tänkt att jag ska meddela er när jag uppdaterar någon annanstans på sidan så det är lätt för er att hålla koll på vad vi gör. 

    Archives

    April 2012
    November 2011
    October 2011
    May 2011
    December 2010
    November 2010

    Categories

    All

    RSS Feed